Позадачна робота
Якщо вам зручніше співпрацювати з ІТ компанією не у форматі щомісячних пакетів, а у форматі позадачної роботи.
Робоча коммунікація
Робота та спілкування по завданням відбуваєтья в ServiceDesk клієнта або Apelvil.
Усі завдання дублються у систему Jira Apelvil для ведення звітності щодо завдань.
Для комунікації над проектом в рамках якого потрібно відстежувати вирішення окремих завдань ми пропонуємо використання дошки Trello.
За запитом надається інформація про поточний статус задачі у будь-якій зручній для Клієнта формі
Перед виставленям рахунку з клієнтом погоджується звіт про виконані роботи та кількість годин до оплати.
Фахівці Apelvil можуть підключатися до середовища розробки в інфраструктурі клієнта. Також можливе створення середовища розробки на серверах Apelvil.
Крок за кроком
1
Створення заявки
Створення завдання та передача на оцінку Apelvil:
- листом на support@apelvil.com
- за посиланням https://www.apelvil.com/enquiry
- у телефонному режимі з подальшою реєстрацією співробітником Apelvil у Service Desk
2
Оцінка роботи аналітики
Оцінка робіт Консультанта/Аналітика із виконання завдання згідно методики. При необхідності консультант, якому призначенно завдання, зв'язується з Представником клієнта для уточнення інформації та узгодження планової оцінки.
3
Опис завдання
Узгодження опису завдання (по шаблону) із зацікавленими особами і передача завдання оцінку Розробнику. Опціонально, архітектор заповнює у документі “Опис завдання” розділ “Технічне завдання” і за необхідності узгоджує спосіб вирішення з ІТ службою клієнта.
4
Оцінка роботи програмиста
Оцінка задачі Розробником за методикою та узгодження планової оцінки Розробника із представником клієнта.
5
Розробка та тестування
5.1 Розробка згідно з документом "Опис завдання"
5.2 Внутрішнє тестування;
5.3 Спільне тестування із замовників;
5.4 Написання інструкцій та проведення демонстрації в копії бази.
5.5 Оновлення робочої бази.
